Modalitatea de înscriere la stagiu CECCAR

Având în vedere solicitările primite din partea dvs. cu privire la , dorim să vă facem cunoscute următoarele:

Potrivit regelmentărilor în vigoare, perioada de stagiu începe din luna ianuarie a anului următor celui în care persoana a susținut și promovat examenul de admitere sau i s-au echivalat disciplinele programului de masterat cu disciplinele examenului de admitere la stagiu.

În acest sens, în vederea îndeplinirii formalităților de înscriere la stagiu, candidații care au promovat examenul de admitere la stagiu, precum și absolvenții programelor de masterat care au primit aprobare de înscriere directă la stagiu au obligația depunerii documentelor de înscriere la stagiu, în cadrul filialelor de domiciliu, personal sau prin transmiterea acestora prin intermediul poștei/curierului.

Totodată, având în vedere faptul că activitățile de stagiu se organizează la nivelul centrelor de stagiu, cu implicarea filialelor arondate, stagiarii au posibilitatea ca odată cu depunerea dosarului de înscriere la stagiu să solicite, acolo unde este cazul, luarea în evidență în cadrul filialelor în care doresc efectuarea stagiului, cu obligația depunerii unor documente justificative (adeverința de la locul de muncă sau alte documente justificative, copii dupa CI, resedință).

Prin urmare, pentru a veni în sprijinul stagiarilor dar și pentru respectarea principiului proporționalității, stagiarii au posibilitatea efectuarii stagiului în cadrul altei filiale. În acest sens, filiala de domiciliu, are obligația transmiterii solicitării de luare în evidență, precum și a documentelor justificative, către filiala pentru care a optat stagiarul

Leave your comment